2011. március 9., szerda

Kezdetek

Ha az emlékezetem nem csal, 2009-ben, egy őszi napon, a szokásos bevásárló körutam végén, megakadt a szemem egy újonnan nyíló indiai bolt kirakatán.

Arra már pontosan nem emlékszem, hogy honnan, és mikortól datálható a keleti kultúra iránti vonzódásom, tiszteletem, és kíváncsiságom. Alkalmanként könyvekből, filmből, vagy éppen tanfolyamon keresztül próbáltam megismerni, és megérteni, főként India és Tibet történelmét, vallását, tanításaikat, és gyógyító munkájukat.
A buddhizmus és Tibet szavak hallatán számtalan emberben a nyugalom, boldogság, lelki béke, megvilágosodás, újjászületés, gondolata fogalmazódik meg először, nem beszélve szellemi vezetőjük, a dalai láma, pozitív személyiségéről.
Annak ellenére, hogy ez egy részben idealizált világ, óriási tudással rendelkező is egyben, mely számtalan követőre talál napjainkban.

Tehát bementem a boltba, ahol az egyik polcon szemmagasságban ott volt Ő, az első hangtálam.
Kicsit ütött, kicsit kopott, de miután megszólaltattam, már tudtam, hogy nekünk közünk lesz egymáshoz.


Otthon a házunk központi helyére került, de azon kívül, hogy alkalmanként megszólaltattam, nem igazán volt más funkciója.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése